NEW 1 photo 1-1.png NEW 2 photo 2-1.png NEW 3 photo 3-1.png NEW 4 photo 4-1.png

Thursday 4 July 2013

Tiba-tiba Baba ajak Fly. hmmmmm....

Assalamualaikum dan Salam hari yang Bahagia.

Awal pagi lagi baba panggil. Ketuk-ketuk pintu.
Awal lah sangat kan. Tengok telefon jam 10 pagi (kurang lebih)

Dengan muka yang baru bangun tidur. aku bukan pintu.
Tanya baba.. "kenapa ?". Sambil gosok-gosok mata.
Begitu lah hari seorang penganggur yang kebosanan.
Tapi sebenarnya aku bukan kuat tidur okey..
Semalam aku tak tidur. aku sibuk buat Proposal.
Orang upah aku.

Baba kata, "tolong tengok tiket ke Kuching, tengok kalau ada flight petang".
Aku tanya, "Tiket untuk bulan berapa?".
Abah, "besok". aku pun "aahhhh??? besok????"
Abah pun bercakap sambil berjalan turun ke bawah, " yalah, besok. kalau ada, bagitahu".


Sambil buka laptop, otak ku cuba mencerna.. kenapa terburu-buru nak pergi besok ???

No comments:

Post a Comment